Monday, February 2, 2009

60 hari berlalu...

Hari ni genap 60 hari aku berehat cuti sakit keana kecederaan kaki kananku ini. Macam maternity leave pula. Tapi...kemungkinan aku kena extend lagi MC ni dgn keadaanku sekarang yg masih bertongkat utk berjalan dan belum boleh drive lagi.
Nak pergi ofis pun sebenarnya masih fobia lagi, nak kena naik tangga. Eee...gerunnya.

Dan hari ni juga dah 40 hari suamiku pulang ke Yanbu. Cepatnya masa berlalu.

Ya Allah, jadikanlah aku seorang yang tabah menghadapi dugaanMu, ampunilah daku akan segala kesilapanku, berilah aku kesembuhan pada setiap penyakit. Amin..

2 comments:

cik aa said...

salam..kak dib,ni br tau ttg blok akak,tu pun terperasan kat feedjeet kat blog saya.
sian akak,moga2 cpt sembuh..bila nk dtg sini plak?

Dib said...

Salam. Alhamdulillah dah semakin baik. Plan nak ke sana bulan May. Tapi semua visa, medical report dah expired - kena go through semua lagi. Mudah2an kali ni tak ada halangan lagi dan urusan dipermudahkan.